♥ Ännu en vecka slut. ♥

Godkväll alla söta bloggare och bloggläsare. ♥

Då var denna veckan slut och det är dags att göra sig redo för en ny, härlig vecka.
Och fakumed så känner jag mig peppad på något sätt, eller inte peppad kanske..
taggad är nog rätt ord.  Fråga mig inte varför, för jag vet inte! Det ända jag vet är att
jag ser väldigt mycket fram emot att träffa Edin!

Min vecka ser lite ut såhär:
Måndag: Praktik till 16.50, hem och äta, städa!
Tisdag: Praktik till  16.50, hem och äta lite, SKU.
Onsdag: Praktik till 16.50 eller något, äta lite, sen förhoppningsvis träffa Edin.
Torsdag: Praktik ah fan ni fattar xD sen typ vette sjutton o.O
Fredag: Praktik.. sen vet jag inte o.o
Lördag: Troligen ut på krogen med Edin :>
Söndag: slappa i think! 

Nån dag denna vecka eller nästa vecka eller ja, nån gång när min favorit frisör
Daniel, har tid.. tänker jag nog toppa håret lite.. men denna gång ska ja bara toppa,
kanske fixa luggen lite mer sne, men annars bara toppa, för ja tänker spara ut mitt hår! :)
Och så måste jag snart ta och färga håret igen.. jädra utväxt. hmm..

Men men!  Nu är det sovdaags! 

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: syster

känner igen det där med utväxten asså fan vad håret växer fort när man inte vill och tvärtom...suck



Svar: Du är alltid välkommen hit på besök när du vill =D

2011-10-24 @ 16:05:05
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback