♥ Äntligen lite lugn och ro! ♥

Hej på er!♥

ÅÅH jag mår äldans bra nu:) Har ett par vänner som fått mig må bra sen gårdagens kaos och lite sånt.

Igår kväll kom älskade syster Lena m. familj och min morbror med familj upp och åt middag, sen
satt vi i vardagsrummet och snackade skit, drack lite å lite sånt å hade allmänt trevligt! :)

Idag var farfar och kristina här och så var farmor och kalle upp och sen kom lena och damion. haha.
Menmen, nu är det lugnt här hemma, jag sitter inne i mitt älskade rum och dunkar musik i mina hörlurar
och tar det allmänt lugnt.

Imorgon drar jag iväg! Då ska jag till min älskade syster Jenny och hälsa på i deras nya hus och sova där ett
par nätter! Det ska bli mycket trevligt! 

Nu ska jag .. försöka komma på något att göra, börja på en bloggdesign eller något, HAH. :)

Hare bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det har verkligen varit full fart här :)

Jättekul men det känns också, man blir lite seg, allafall jag haha

Hoppas ni får några bra syster dagar, den älsta och yngsta <3

Kram

2011-10-30 @ 18:19:02
Postat av: syster

längtar tills i morgon då du kommer =D

miss ya <3

2011-10-30 @ 22:14:10
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: ♥ FLATAN MED KAMERA OCH MÅTTBAND

Svar: Tack sötnos, men det är du som är fin. ♥

Hihi jag är ganska nöjd med den, men samtidigt inte. Vatten är lurigt.



Jag blödde näsblod och gjorde en kul grej utav det! >8)

Tack sötnos! Jag är glad över mitt rekord och nu för tiden har jag aldrig under 50 unika besökare/dag ♥

Själv älskar jag allt i mitt lilla "cravings-kollage" ;D

2011-10-30 @ 22:28:34
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback