♥ Bra start på en skön helg. . .♥

Hej på er!♥

Hade en riktigt trevlig dag och kväll igår.
Slutade jobba ca 15'00 och umgicks då med Dennis och Amanda, sen runt 18'00 drog Amanda och sen väntade vi på Edin som kom runt 18.30  och så stod vi typ utanför Liquid och snacka lite och så stack Dennis in och skulle jobba så då drog vi till SF å hämta ut biljetter å satt å snacka lite å sådär, gick runt lite på stan å gick till Rockbar där dennis var just då och sen gick vi tillbaka till SF och satt å snacka där till vi skulle in på bion. Vi såg Contagion,  den var inte lika bra som man trodde menmen! Det var trevligt iallafall. Efter det åkte vi hem till Edin å snacka lite å sådär, tog nattbussen hem runt 02.10.

Ja där är en "liten" sammanfattning av vad jag gjorde igår! :)

Ska till Örebro senare också och umgås lite med Edin.

Nuu ska ja fortsätta med det jag gjorde i torsdag(tror jag)  REDIGERA BILDER :D  Så snart kommer bilder från Katja's kalas och även höstbilder jag fota i stugan! :)

Ha en fortsatt trevlig lördag! :)♥

Kommentarer
Postat av: ♥ equestrian - ridsport

Sv: Hihi det var så lite så! :) Åh, tack så mkt, vad roligt att höra :'D



kraam, Josefine ♥

2011-10-22 @ 16:17:05
URL: http://equestrian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback