♥ En heldag i fullfart ♥

Godkväll på er.
Förmiddagen var väl sådär, mådde lite halft som halft illa men inte längre, åt frukost med syster och nando sen åkte vi till smålänningen i bredaryd och sen hem, bytte skor och hämtade kameraväskan och gav oss iväg till tea och sen därifrån till halmstad där vi åkte till Busfabriken.

Kul hade vi! Hoppade studsmatta (hoppade själv, med Fernando i famnen, med Freja i famnen och med Birk i famnen), sen har vi åkt rutchkana och gått en labyrint som tamej sjutton bara gick uppåt! Tills jag hittade en väg ner utan att åka den långa rutchkanan ner! haha....

Menmen, kul har vi haft, blev 354 bilder om man räknar med bilderna jag tog på vägen till halmstad.

När vi kom hem från halmstad bytte vi i princip bara om, sen gav vi oss iväg till Hogge för att fira hans dotter som blev 7år (?).

Nu är vi äntligen hemma och jag känner mig halft död... menmen! Jag lever, nu ska vi göra nå toast eller något och käka lite..

Imorgon ska vi åka till Gekås på eftermiddagen så jag tror att jag ska försöka sova till iallafall 10-11 imorgon sen redigera bilder och lägga upp innan vi åker.


Men ni får ha det så bra!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback