♥ Ett tu tre.. vad är de ni ska få... Läsa.. ♥

Nämn något som gjorde dig glad igår:  Bus och Lek med nando på Busfabriken.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Låg i soffan till 8.15.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Borstade tänderna.
Det sista du sa högt? HAHAHAH
Det senaste någon sa till dig: Jag tar ut henne.
Vad har du druckit idag? Mer, lättdryck och mjölk
Vad var det senaste du åt? Glaass
Vad var det senaste du köpte? ost macka och mer.
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun?
Vad är det för väder hos dig nu? öhm.. uppehåll? mörkt?
Godaste glassmaken? Vanilj och choklad.. Ben & Jerry ♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland.
Sover du tungt? oftast.
Drömmer du mardrömmar? Ibland
Trivs du med ditt jobb? Jag går i skolan..
Favoritklädsel? Vet inte.. skönaste är nog mjukisar å allmänt mys kläder.
Favoritlåt just nu? Flera... ett par med Stefan Andersson♥ men även några med volbeat osv.
Vad ser du om du tittar till höger? En kudde
Vad gör dig glad just nu? Smsen jag får, alla underbara personer och min älskade familj♥
Vad ska du göra härnäst? Ska straxt sooova!
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Trött, glad, ont
Favoritgodis? hmm.. just nu är nog favoriten... inget! :D nejmen, vet inte? Choklad tror jag :'>
Kläder just nu? Mjukisbyxor, strumpor, trosor och min underbara "the refreshments" tröja ;D
Sommarplaner? ööh... inga just nu.. jo.. Studenten och fest i think! :D
Hur många kuddar sover du med? just nu 1, annars 1-2 ^_^
Morgon eller nattmänniska? Natt!
Vad är viktigast för dig? Min familj och mina vänner ♥
Är du kittlig? HAH, överallt och ingenstans! :oo nejmen, oftast, men händer att ja inte är det.
Snarkar du? Vad mina vänner/föräldrar/släktingar säger så nej, men andas tungt.
Stjärntecken? Kräfta :>
Äckligaste insekten? SPINDEL!
Stökigt el välstädat? Välstädat.
Vad längtar du mest efter just nu? Jadu... mina vänner och resten av min familj!

Kommentarer
Postat av: jenny

Kul fakta =) får jag kopiera den förutom svaren;)

2011-10-11 @ 08:45:43
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: ViktoriaJohansson♡

det måste jag också på endel, dom gamla jag har ramlar tuttarna typ ut även att jag har C men i dessa nya sitter dom perfekt :) så det är jätte olika :p

2011-10-11 @ 17:55:17
URL: http://viktorias.nu
Postat av: jenny

Tack =)

Har gjort det nu =D

kram<3

2011-10-11 @ 18:52:17
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: jenny

Svar: klart du måste =D

2011-10-12 @ 19:04:34
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback