♥ Hejsan hoppsan fallerallera... ♥

Goder kväller! ♥

Måste få be om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande, jag ska försöka bli lite bättre, men jag har lite fullt upp om dagarna nu. Tänkte ska berätta vad som hänt senaste dagar och vad som kommer hända kommande dagar!

I helgen har jag mestadels dagit det lugnt..
På fredagen bakade jag och malin cupcakes - mitt utsökta recept var gillat av alla, speciellt min käre far som till å med undrade om jag kunde göra en omgång till med samma recept - som ja improvisera lite, på banan muffinsarna. Glädjer mig att alla gilla de! :)

På lördagen var vi ut till stugan och jag fotograferade en hel del! Bilderna kommer upp på bloggen när jag har tid och ork!

Igår, söndag, så var vi på Ljusparty hos cissi, det var trevligt - en hel del personer och ja, vi hade trevligt! :)


Vad har hänt idag då?
JO, jag började praktiken på nya platsen idag! Jobbade på korthuset :) Vi hade mycket trevligt, en hel del skratt blev det och jag ser fram emot resterande tiden av praktiken. Fick vika - MASSVIS - med vykort samt prismärka, sen så flyttade vi grejor o ja, vi gjorde en hel del! :) Och så gick jag och Simon (andra praktikanten som jag umgicks med typ hela dagen och vi hjälptes åt hela tiden typ) och köpte lunch på saigon! Mumma<3

Kommande dagar..?
Imorgon blir de ju praktik, slutar mellan 17'00 - 18'00 vad jag vet, och sen efteråt ska jag träffa Edin! :) Ska bli trevligt (: Får se vad man hittar på, blir väl kanske att man tar en kopp kaffe å snackar lite å så ^^' - Dissar SKU Tyvärr -


Ja vad ska man säga mer? Nu ska jag se klart på Buffy och sen ska jag sova ! Upp runt 8.30 imorgon! :) 

GODNATT♥

Kommentarer
Postat av: syster

hoppas du får en bra dag i dag =)

kram

2011-10-18 @ 07:49:25
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: syster

Hej...

Kan du fixa in oktober, November och december på min blogg?

lav ya pööösss

2011-10-18 @ 17:48:50
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback