♥ Is this the end of my blog world...? ♥

Hey på er.♥

Jag har sen ett par dagar funderat väldigt mycket på min blogg.. 

Efter att linnpinn berättade att hon inte kunde komma in på min blogg för att det kom upp en
varning om virus på den, och även en till har sagt det..
Så känner jag att jag inte riktigt är så taggad på att blogga.

För det första: Har jag virus på min blogg - hur nu det skulle gå till - vill folk ej besöka.
För det andra: Det är typ INGEN som kommenterar längre.
För det tredje: Det är nästan INGEN som besöker längre.

Jag bloggade jätte mycket förrut, FÖR att jag blev peppad och uppmuntrad eftersom de var så
många som besökte och kommenterade.. Ju mindre besök och kommentarer, ju tråkigare blir det
och ju mindre intresserad blir jag av att blogga...


Så.. vet inte riktigit vad jag ska göra... Funderar lite på att ta bort bloggen..
Menar, så fort jag verkligen lyckats med något, så äre ju såklart att det ska bli något fel... Och det är inte kul.
Så jag ger snart upp!

Puss, kram och godnatt.♥

Kommentarer
Postat av: johnny

virus det var jöö inge bra....men jag kommer att besöka din blogg iallafall :D

2011-10-26 @ 22:24:38
URL: http://johnnyliv.devote.se
Postat av: Mamma

Ingen virusvarning här inte!

Jag gillar det du gjort med bildspel. jättesnyggt.

Tycker du ska fortsätta blogga, det är nog bara en nergång just nu.

KÄMPA PÅ!!!

Kram

2011-10-26 @ 22:32:04
Postat av: johnny

jag håller med mormor att kämpa på!!!!

2011-10-27 @ 21:21:20
URL: http://johnnyliv.devote.se
Postat av: Dungelkvinnan

Jag tycker att du ska blogga mer för din skull än för andras.. :)



plus att jag tycker det är kul å kika på dina bilder som hamnar här.. :P

2011-10-27 @ 22:52:56
URL: http://dkmedimh.blogg.se/
Postat av: ♥ FLATAN MED KAMERA OCH MÅTTBAND

Inte tycker jag att du ska ta bort den bara för att ett par får virus-varning?

Nu vet du ju också att du inte har virus!

Och dessutom är jag ju här nu och kommenterar ♥

2011-10-30 @ 18:25:20
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback