♥ Lite update.. ♥

Godmorgon♥

Är precis klar för att ge mig iväg till gislaved. Har klätt mig, ätit frukost, borstat tänderna, plattat håret osv. osv.
Så nu är jag redo att åka! Ska gå till bussen om ca 30 minuter.

Igår var dagen väldigt lång men ändå kort.. menar, den var lång, men den gick fort!
Fick redigera lite bilder, ta ett par bilder, gå och köpa nå tunna dubbelhäftande "kuddar"
eller ja, typ tejp, och lite sånt :)

Runt 18, när jag slutade igår så kom Tina och Nando till kamerahuset och hämtade mig, vi åkte och badade på badhuset i gislaved efteråt nämligen. Igår var det mest för att Nando skulle bli trött, så vi var endast i barnpoolen.
Men kul hade vi! Nando är så duktig och hoppade från en "brygga" till oss, och doppade huvudet flera gånger! Mosters stora duktiga kille.♥

Kom hem igår och åt lite, sedan kollade vi på första avsnittet på första säsongen av Buffy The Vampire Slayer, den var bra och ja ska fortsätta se :) Ska se ett par avsnitt ikväll igen.


Men ja, jag skriver igen när jag kommer hem, ska sluta runt 16.30 för att hinna med 16.50 bussen tillbaka till Reftele, Tina och Dan ska på föräldramöte, och därför blir ja tvungen att sluta tidigare.

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Hoppas du får en bra dag syster <3

2011-10-04 @ 14:26:52
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: jenny

svar: Jag kan göra en sats åt bara dig om du vill och berättar när du är hemma igen så jag kan ha det fixat till dess =D

2011-10-04 @ 18:11:37
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åh, nu blev jag sugen på att bada! :)

2011-10-06 @ 16:10:12
URL: http://dynasty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback