♥ Ny vecka, nya tag ♥

Halloj på er !♥

Det var en rätt lång dag idag, iallafall när man var trött.. vilket var typ hela dagen. Har gjort en hel del idag..
Plockat och grejat så allt ser snyggt ut(vid vykort och andra små grejor), Vikt kort, prismärkt kort och varor,
fick även reda på att jag bockat av varor på fel papper! Men rättade till det direkt, sen fick jag en ganska viktig
uppgift som Anette skulle gjort själv, men hon litade på mig, och det var att pricka av rätt färg och storlek osv.
på kuvert och sådant som var helt slut, inte lätt jobb måste jag säga, men jag lyckades!

Det bästa med att praktisera och så på korthuset, är att personalen är så otroligt trevlig och man får sig alltid
minst ett gott skratt per dag, oftast fler! :)

Ja, det var väl ungefär så min dag sett ut..

Ikväll tänker jag gå och sova runt 21.00, så  man får sova ut..  Menar, natten till idag var inge vidare.. tog mig
nästan tre timmar att somna! Hemskt, och jag menar det.. hoppas verkligen inte sömnproblemen blir värre igen,
det har ju nästan precis blivit bättre! :(


Nu ska ja kolla på ett par avsnitt av Buffy och ta det lugnt innan det är dags att dejta kudden! :)

Ha en fortsatt trevlig måndags kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Peennys ♥

Vinnaren av veckans blogg är nu utsedd.



Kanske var det du som vann? :)

Kika in på bloggen och kolla.

Hade du inte turen med dig denna gången?

Anmäl dig gärna igen :)

2011-10-24 @ 23:55:33
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: oliwia

sv: tack så jätte mycket! kram

2011-10-25 @ 09:24:45
URL: http://omerilainen.blogg.se/
Postat av: johnny

heeej....dejta kudden haha den var bra

2011-10-25 @ 22:41:44
URL: http://johnnyliv.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback