♥ POFF ♥

God morgon!♥

Idag mår jag lite bättre, fast har typ mensvärk utan mens.. urk. 
Vaknade runt 9 av mig själv idag och nu har vi precis käkat lite frukost.

Jag måste ladda mina kamera batterier nu känner jag eftersom jag troligen ska
till Buslandet med Tina, Nando, Tea, Freja och Birk och ska såklart ha med kameran
så jag kan fota lite!!

Nu ska jag ta och ta på mig lite andra kläder då jag fortfarande sitter i sov tröja och ett par
mjukis byxor.

Från och med Idag, imorgon eller Måndag ska jag nog börja med "Dagens Outfit", vad säger ni om det?

Men nu ska ja kila!



Kommentarer
Postat av: jenny

ALLT jag kan säga just nu är.....SAKNAR DIG!!!

2011-10-09 @ 23:20:27
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback