♥ Sjuk, sjukare, sjukast.. ♥

Hej på er!♥

Hade ingen ork att uppdatera bloggen igår, men tänkte skriva ett inlägg idag och lägga upp lite bilder.

Igår var vi till busfabriken jag, Tina och Nando, blev 3 timmars bus och sen hem igen och då kikade vi
på pirates of caribbean 2 och 4 ahhaha. 4an var otroligt bra! Trots att jag faktiskt sett typ 30 min av filmen innan.
hah.

Nu ligger jag iallafall i soffan, sov mellan 13.00 - 16.00 typ.. Åkte till Gislaved men var så snuvig osv. att syster
kom och hämtade mig, vill ju inte smitta ner kunder osv.

Hoppas verkligen jag blir bra snart, är jag inte bra på onsdag får ja troligen åka hem torsdag eller fredag.

Nu ska jag försöka få i mig något att käka och sen vila lite, kanske kika på några avsnitt av Buffy. ♥


Ha de bra!♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad tråkigt att du fortfarande är sjuk =(hoppas du snart blir bättre igen. och när du kommer hem måste vi planera in någon dag då du kan komma med oss och titta på huset =D



krya på dig nu...Puuuuussss

2011-10-10 @ 17:29:33
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback