Små grodorna små grodorna är lustiga att se..

Hah, nu fick jag nog eran uppmärksamhet! tihihi :) nej men... Hej! :)

Förlåt igen för bad update, har inte orkat gjort så mycket senaste dagarna men tänkte uppdatera er lite och sen
så SKA jag faktiskt sätta mig och redigera massa höstbilder ja fotade i helgen :) Så de så!  skärpning på mig. ;)

Iallafall.. hmm.. inte uppdaterat sen i tisdags, men bra ändå, då vet ni vad jag gjorde då... hahha.

Men igår så jobbade jag till 16.50, gjorde en massa igår! Typ.. plocka kort och satte i ställningarna å sånt..
Sen när jag väl kom hem, runt.. 17.45 eller så, då la jag mig på sängen och tänkte "ska bara sluta ögonen en stund och vila" och poff, så somna jag! Men fick inte sova så länge, visst mamma å pappa lät mig sova, men sen runt 18.20 eller något, så ringde det på dörren - och det väckte mig så tänkte "äh, va sjutton, då går ja väl upp då!" så gjorde mig ett par toast och kollade på buffy! :)

Idag så har jag gjort allt möjligt, sorterat kort, flyttat och fixat med kollegeblock, prismärkt varor, sprungit upp och ner, upp och ner osv. osv.  i källaren för att få rätt grejor med upp och hämtat å fixat med lådor som skulle in i hissen och massa sånt! Slutade tillslut med att jag prismärkte lite typ duschgrejor typ.. svampar eller va man ska kalla de, och när ja var halvfärdig typ eller ja, lite mer än halvfärdig, så sa Anette "Simon och Jessica, om 10 minuter kan ni gå! :)"  Jag: "jaha.. okej o: "  Anette: "Vaa? vad var de där då? hahaha"  jag ba: "HAHA blev bara så chockad."... Så idag slutade vi 16.00 eller ja, jag gick 16.10 typ!

Väl hemma så käka jag lite, titta lite på buffy och så var jag ner till min underbara farmor med en räkning hon skulle betala åt mig på prenumerationen av digital foto tidningarna! wiiie! Första tidningen + räkningen kom idag, så hon ska betala in den snart och så om ca 3 veckor så kommer min boooook! WIIIE! *studsar av glädje*.


Nu skag jag redigera lite bilder sååå.. CYA! :)

Kommentarer
Postat av: ♥ equestrian - ridsport

Vilken supertjusig blogg du har! Jag är dessutom en person som verkligen gillar blått, så hela din blogg är ju bara ett helt stort 'tummen upp'! ;) Hoppas du har en fortsatt bra eftermiddag/kväll! (:



/ Josefine ♥

2011-10-21 @ 18:17:33
URL: http://equestrian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback