♥ Vissa personer är som dom är.. ♥

Ibland blir man bara så trött på folk!  Beter man sig verkligen såhär mot någon man inte ens känner?  Jävla idioter, ursäkta att jag svär, men jag blir bara så förbannad på folk som beter sig sådär!   Jämfört med honom, som är född 89, så är jag så jääädra mycket mognare!

Har blockarat honom.



Alltså, ibland så förstår jag inte hur vissa människor tänker? Är det där verkligen ett bra sätt att skaffa nya vänner? Förstår mig inte på såna personer.
Att börja kalla en bitch och liknande gör inte saken direkt bättre, det kan kränka en person och få en må dåligt.

Jag mår dock inte dåligt, jag är inte kränkt, eller ja, visst känner man sig kränkt, men jag är stark, jag kan ta emot sånt där, och inte ta illa upp, jag bryr mig ärligt inte, tyck va sjutton du vill, i really don't care.
Jag lever mitt liv, du lever ditt liksom. Jag har blivit illa behandlad i flera år, och tagit åt mig, blivit nertryckt. Men nu får det tamej fan vara nog! Jag är mognare än många som är äldre än mig, jag är vän med vem sjutton jag vill - oavsett ålder, spela roll om ja är vän med en 13åring? herregud, jag har kusiner som är så gamla, och mina släktingar - är mina vänner. Så vem fan bryr sig.

Jag är mig själv, och jag är inte som alla andra, vem vill vara som alla andra? skaffa en egen stil, ha på dig det du vill, gör vad du vill, bara du är dig själv! 

Är det någon du inte känner som börjar snacka med dig, men du inte vill? Men säg ifrån! Våga säga nej!


Jag har vart med om en heeeel del grejor, allt från att bli mobbad i skolan, jagad av knarkare, till "mördare" och liknande grejer, så behöver du en hjälpande hand, tröst, prata ut eller några råd eller allmänt bara en vän som stöttar dig no matter what? Kommentera, mejla mig. Jag hjälper gärna till!

min mail: [email protected]

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback