♥ 1# Daniel Larsson ♥

Jag känner dig inte sådär super bra, men du är en trevlig och rolig kille,
som dessutom är mina 3 halvsystras, halvbror! haha det där blev inte lite
komplicerat. Menmen! Jag har aldrig träffat dig men det skulle jag inte bli
så ledsen över att göra, skulle nog bara vara trevligt.
Det skulle iallafall vara trevligt med en fotodag för jag vet att du
fotograferar väldigt bra! :)
Kram, Foto Sessan
Jag känner dig inte sådär super bra, men du är en trevlig och rolig kille,
som dessutom är mina 3 halvsystras, halvbror! haha det där blev inte lite
komplicerat. Menmen! Jag har aldrig träffat dig men det skulle jag inte bli
så ledsen över att göra, skulle nog bara vara trevligt.

Det skulle iallafall vara trevligt med en fotodag för jag vet att du
fotograferar väldigt bra! :)


Kram, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Danne

halvsyster/halvbror? äh who cares :P

jo de e bara höra av sig när jag är upp nästa gång, Jenny kan juh berätta när jag är på väg till henne så =)

Tack, jag ska iväg den 17'e o vara papparazi åt en polare som ska köra superstage med Porsche klubben ;)

2011-09-05 @ 17:28:44
URL: http://www.garaget.org/?car=217576


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback