♥ 10# Jenny Larsson ♥

Du har alltid funnits där för mig, och jag är så otroligt glad över att ha dig som min
stora syster.♥ Jag ser dig mer som en helsyster än en halvsyster som du egentligen är.
Vi har gjort så otroligt mycket tillsammans och du har 3 "små" underbara barn,
Katja, Johnny och My.

Jag var hos dig 26-28 Augusti och hade riktigt trevligt under den tiden och det
måste göras om många gånger och oftare! 

Jag kan prata med dig om allt och det är jag så otroligt glad över.♥ 

Jag älskar dig syster!♥

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI



sv: sweet, jorå helgen var bra :) vad händer denna måndag? ha en bra dag!

2011-09-05 @ 13:18:26
URL: http://guevacci.se


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback