♥ 8# Helen Widh ♥

Så vitt jag kan minnas har jag känt dig hela mitt liv, hoppas jag haha, du är ju min kära moder. ♥
Vi har så otroligt mycket minnen tillsammans och det finns alltid något att skratta åt i ditt sällskap.
Det är alltid dig jag kan prata med om nästan allt och utan dig skulle jag inte klara mig. Jag är så otroligt
glad att jag har dig som mamma och jag älskar dig så himla mycket!

Det finns så mycket mer att berätta om dig, men orden skulle inte räcka till.♥


Jag älskar dig mamma!♥

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: emilia

jättefin blogg :)

2011-09-06 @ 17:41:55
URL: http://emiliaabjorkdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback