♥ Allt kan inte vara bäst.. ♥

Ibland är livet inte som man vill, det händer saker som man kanske inte vill ska hända men som
man inte kan hjälpa. Man blir sårad och ledsen, men man har sina nära och kära som stöttar. Det
finns saker i livet som man inte kan välja själv utan som någon annan väljer åt en.

Man har kanske planerat saker, och kämpat för att hitta saker och även någonstans att bo, men
en del saker går kanske inte som man planerat, utan man måste hitta någon annanstans att bo
för att ändå ta det steget till den stora chans man har till något bra.

Jag har mina systrar, jag har mina föräldrar, jag har en del släktingar och jag har
framför allt, mina underbara vänner...♥

Tack till er som stöttar mig och verkligen finns där för mig. Det betyder otroligt mycket, speciellt nu
när jag behöver det som mest!   Jag älskar er allihopa!! ♥

KRAM, Foto Sessan♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback