♥ Då var dagen nästan över! ♥

Hej på er! ♥

Sorry för dåligt uppdaterat idag.  Jag fick en rejäl sovmorgon idag, la mig ca 01.00
och gick upp ca 13.30 !! Sjukt skönt eftersom ja sovit så otroligt dåligt senaste veckorna.
Mamma väckte mig straxt innan hon gick till jobbet, men råka somna om men vaknade efter
typ en halvtimma. 

Har mest tagit det lugnt idag, tittat på film och chillat lite. :)

Nu sitter jag och tittar på Sällskapsresan 2 och chattar lite, tänkte ta och redigera lite bilder! :)
Och precis som ja lovat lägger ja upp lite bilder från kalaset samt på kakorna och tårtan och llite annat!

Ska även ta och lägga upp receptet på kakan (:


Ni är VÄLDIGT dåliga på att kommentera :o  Jag vill veta va ni tycker om bloggdesignen! :o

Ha de bra sålänge! 

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag älskar din design helt underbar ju och alldeles lagom <3

Ja receptet på den där kakan bara MÅSTE jag ha...wooowwww alltså helt klart bättre än Piiiiiippp;)

kram <3

2011-09-24 @ 22:02:26
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Josefin

Gillar nya designen; bildspelet i headern kan jag tycka går lite fort - men annars gillar jag det också, bra bilder! :D

2011-09-25 @ 12:30:43
URL: http://dynasty.blogg.se/
Postat av: elin [foto & vardag]

sv; ehm, hur kan den vara lik tinkerbellas? det är inte samma textstil, inte samma färger, inte samma bilder, inte samma sida på meny/inlägg. det enda som kan vara liiite likt är menyn men den har jag gjort för att jag gillar den så och inte för att tinkerbella har den ungefär så. och jag tänkte inte ens på tinkerbellas blogg när jag gjorde min design..

2011-09-25 @ 15:24:48
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback