♥ Dag 4, Min bästa vän ♥

♥Thomas Falk, du är min allra bästa vän och jag älskar dej så otroligt mycket! Du finns där för
mig i alla väder, vilken tid de än är på dygnet, jag vet att jag ALLTID kan ringa dig om det är
något och jag vet att du alltid finns vid min sida.♥

Om jag någon gång skulle förlora dig, förlorar jag en stor del av mitt hjärta, jag skulle seriöst inte
klara mig utan dig. Du är en av de viktigaste och underbaraste personerna på jorden!
Jag finns föralltid vid din sida, tills döden skiljer oss åt! 

Den tredje december tvåtusenåtta, så träffades vi på flummsidan Habbo hotel, haha det var tider det! 
Kul var det och jag är glad att vi träffades, utan habbo hade vi aldrig hittat varann och jag trodde ärligt
talat inte att vi skulle bli såhär nära vänner.

I dagens läge är du min bästa vän, min bror, min högra hand, en vän som du borde alla ha!
Du är bäst, seriöst, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.

Jag räddade dig från att försvinna föralltid, och du räddade mig, vi har varit som syskon under dessa år
och så ska det fortsätta.

Jag önskar bara vi träffades oftare.. jag saknar dig så otroligt jävla mycket! 

Finns så mycket mer att säga bror, men det skulle inte räcka med alla ord i världen!! 

♥ ♥ ♥ Jag älskar dej bror! ♥ ♥ ♥

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback