♥ Day in, day out... ♥

Hej på er.♥

Tack alla underbara för att ni finns♥

Jag slutade skolan 11.30 och åkte hem runt 12.30, kom hem och käkade lite lunch
och sedan gick för att hämta Damion på förskolan(dagis).

Gick sen till Tempo för att prata med chefen där om jobb, men tyvärr hade de fullt och
de blev troligen inte ledigt på ett bra tag så han ville inte ens ta emot mitt CV..... -.-'

Iallafall så mår jag sådär idag, jag har ALDRIG någonsin haft så mycket stöd, som ja haft
sen i lördags när han gjorde slut. Jag är så otroligt glad över att alla ställer upp som ni gör.
Det betyder otroligt mycket för mig.


Kom in för en stund sen, var ute och fotade lite höst bilder, fotade även damion samt
tog lite självporträtt. Så bilder kommer ikväll! ♥


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Hur vart det med praktiken du fick i stockholm?

får du hoppa över det nu?

Jätte tråkigt i så fall =(



Men jätte kul att höra att du ser hur många som finns där för dig när du behöver dom och tyvärr så bor jag ju lite långt bort =/...



ser fram i mot att se dina bilder...som alltid ;)

2011-09-19 @ 18:53:47
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback