♥ En mycket bra dag! ♥

Hej på er goa läsare!♥

Dagen började riktigt slö och jag var verkligen trött som en gnu!

Iallafall så lärde man sig lite mer i 3ds max idag på virituella miljöer, vi har en bra och
rolig lärare, vilket jag tycker är tummen upp!

Stack iallafall iväg från den lektionen ca 13.45 eller något för att åka in till korthuset och prata
om att praktisera där vecka 42 och 43 och det fick jag!! :D Ska dit kl 10.00 måndag vecka 42.
Ska bli kul! :) Och får umgås mer med mina älskade vänner.♥

Var in på BR Leksaker påvägen till resecentrum å köpte en liten söt present åt mosters ängel.♥

Kom hem, kolla lite saker och sedan gick jag, mamma och pappa ner till picasso tillsammans med
min älskade syster Lena och även Damion och käkade lite. ♥

Nu har jag nyligen packat lite stuff som jag ska ha med imorgon när vi åker! :>

och.. och.. och...!! Mamma köpte min favorittidning när vi var på affärn ♥, skulle få köpa en tidning, så såg
jag att det kommit ett nytt nummer av Digital foto, och frågade om jag fick låna 80kr för att köpa den,
men då sa dom att jag kunde få den av dom :D hihihi TAAAACK mamma och pappa ♥♥

Meen nu ska jag nog fixa en god kopp te ♥


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Vilken snäll mamma vi har =D <3

2011-09-29 @ 15:31:19
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback