♥ F R Å G E S T U N D ♥




Ja nu tycker jag att det är dags för en frågestund här på bloggen! :) ♥


Detta är då första gången ja har en frågestund här på bloggen. Så fråga allt du kommer på! :)
Jag svarar på ALLT, pinsamheter, foto, webdesign, personliga saker å mycket mer! :) 

Så sätt igång nu! :D:D Vill ha massvis med frågor! Jag kommer svara på alla frågor
senast 22.00 imorgon kväll! :)

Har du frågor efter denna frågestund är klar, så kan du ställa dina frågor till mig via
blogresponse som finns i menyn här i bloggen. :)

Ställ dina frågor i en kommentar på DETTA inlägg så svarar jag på alla frågor i ett inlägg senare! :)
KOM IHÅG! Du kan vara anonym! :)

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Vad är ditt största intresse efter fotografering?

Har du fler namn än Jessika?

Vad kommer det sig att du kallar dig fotosessan?

Gör du endast bloggdesign för blogg.se?

Vad kostar en bloggdesign?

2011-09-05 @ 19:08:15
URL: http://lindazblogg.wordpress.com
Postat av: Erik Larsson

Hur ofta onanerar du?

Vilken är din favoritställning?

Är du rakad?

2011-09-05 @ 22:11:59
Postat av: Jenny(syster)

Vet inte riktigt vad jag ska fråga??

Du är ju min syster lixom;))

Kraaam

2011-09-05 @ 22:13:49
Postat av: Esther

fin blogg:)<3

2011-09-05 @ 22:20:45
URL: http://zuccini.blogg.se/
Postat av: Danne

Varför hejjar på Färjestad?

Vilken är din favoritfärg?

2011-09-05 @ 22:45:13
Postat av: ♥ MIN KAMP MOT VIKTEN

Hur många mobiler har du förbrukat? (;

2011-09-06 @ 13:43:15
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men snälla Erik Larsson...

Såna frågor ställer man väl ändå inte =/

Normala frågor tack det är min syster ni pratar om <3

2011-09-06 @ 22:16:29
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Amelia

* Vilken årstid gillar du bäst och varför?

* Vilket är ditt favorit intresse utöver fotografering?

* Favorit djur?

* Kan/Gillar du att dansa?

* Favorit smak på glass?

* Favorit godis?

* Vilket är ditt absoluta favorit klädesplagg?

* Har du någon bästa vän?



Där har du lite frågor :D Fin blogg förresten! :)

Ha en bra dag!

2011-09-06 @ 22:59:14


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback