♥ Favorit i repris.. ♥

Sitter och kollar på en av mina favorit filmer, Life As We Know It. ♥

Har precis fått i mig en billys till sen frukost/lunch och mamma köpte dessutom
min favorit dricka!! :) Cola i glasflaska♥♥ TACK min underbara mor!

Jag har funderat på om jag ska se er en tjuvtitt på nya designen, men jag vet inte..
Vad tycker ni? vill ni ha en sneakpeak? :)

Sen vill jag bara säga att ni har blivit urusla på att kommentera :o Jag får över 50 unika
besök per dag, men jätte lite kommentarer?  

Tänk på, jag kommenterar ALLTID tillbaka + att jag svarar på det du skriver! :)

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men jag kommenterar ju:)

Tack för de snälla orden och vassgo <3

Tyckte du behövde piggas upp lite nu när du börjar bli piggare och kryare :)

Kram

2011-09-09 @ 15:50:39
Postat av: Josefin

Coca Cola i glasflaska smakar alltid bättre än annan Cola. Har alltid funderat över det?! :p

2011-09-09 @ 15:52:16
URL: http://dynasty.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: har inte själv kommit på varför det är så ännu, har bara konstaterat att det är så!



Haha, och ja - Zombie Walk är kul, funderar på att vara med något år. Men det krävs ju så mycket jobb!

2011-09-09 @ 15:59:52
URL: http://dynasty.blogg.se/
Postat av: Hanna

Klart man vill se designen ju! :D as nyfiken! ;)<3

2011-09-10 @ 11:47:16
URL: http://hannasphotodays.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback