♥ Fre-fre-fredag! ♥

Har nyligen kollat på doobidoo, mycket roligt men synd bara att det i detta avsnitt ej var så
många låtar man kunde! :( Men men, blir nästa gång! 

Nu ska jag ta med mig min 7-up, mina pringles och gå till vardagsrummet och se på
Maria värn eller något med mamma och pappa. :)

Imorgon blir det fryshuset och grönan med SKU! :) Ska ta med kameran och fota massor!
Kommer nog inte åka så jätte mycket på grönan då jag är så sjukt höjdrädd och attraktionerna
som finns där, är inte så mycket för mig. Jag är tamej sjutton för feg! ;) hahahaha! :D

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Morteza

Min älskling är lite feg <3

2011-09-09 @ 22:11:45
Postat av: Josefin

Meh, du är ju inte feg! Jag vet - för du och jag åkte MASSA med saker på Liseberg sist ju! :D Ujuj, hade jag varit med idag så hade jag nog kunnat få dig åka det mesta ;) Haha!

2011-09-10 @ 09:27:38
URL: http://dynasty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback