♥ Fullspäckad dag.. ♥

Hej alla älskade läsare! ♥ 

Förlåt för dålig uppdatering idag, men har haft fullt upp nästan hela dagen!
Har kodat massor och fixat i bloggdesignen, Varit till affären, planerat, varit på sku m.m.

Kodning
Ja som sagt så har jag kodat osv. på bloggdesignen, fick hjälp av en gammal vän
(vilket ja fick reda på efteråt) att fixa till menyn, TACK ANDERS! ♥ Men är på g, om ja
lyckas fixa till inläggs sidan osv. som krånglar! -.- Förhoppningsvis blir den klar imorgon kväll!

Ica..
Var med mamma och min systerson Johnny till affären när han kom, vi inhandlade lite mat o grejs
och jag fick ett litet antecknings block ja ska ta med bland annat den 24e och fick även en kalender
där jag även har telefonbok och lite sånt i! 

SKU
Efter en stund, efter maten då, så gick jag och Johnny till SKU där vi umgicks med massa folk, skrattade
och hade kul! Blev mycket misstolk och jag blev en "sexualkunskaps lärare" för dagen HAHAHA. hmm..
Iallafall så hade vi kul.

Planering
Har även planerat lite framåt alltså typ det jag skrivit i bloggen, sen att de ej blir att åka till jenny 23-25 utan
åker till sthlm istället.

Soova
Nu ska jag iallafall gå och lägga mig, ska upp 6.35 och äta lite frukost för att sen åka till skolan. Slutar 15.20 imorgon och ska då när jag kommer hem, hämta Damion på förskolan(dagis). Sen hem och laga lite mat till mig
och grabben! :) Mamma jobbar kväll och pappa jobbar över så ja.. 


ajja! Godnatt! 

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: johnny (larsson)

ja kul hadde vi på sku och jag tror att jag ska fortsätta gå där :D

2011-09-14 @ 07:40:25
Postat av: Jenny (syster)

Toppen att ni hade kul...



och ja självklart ska du åka till stockholm det är inte alla dagar man får en sån här chans du fått =D

2011-09-14 @ 13:47:21
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback