♥ Lång dag idag! ♥

Godkväll på er!♥

Det har varit en otroligt lång dag idag. Först skolan och sen tog jag bussen till
lindesberg, mötte Tina, Josse, farmor samt Katja och Henke som också var där,
direkt när jag sagt hej till dom så gick jag till Lovisa och sålde ritplattan.

Efter det gick jag, Tina, Josse och farmor på lindemarken typ ett par timmar eller nå, jag inhandlade marknadsgodis(tina betalade), brända mandlar, en tröj-jacka och en NY blååå keps.

När vi gått klart där, så åkte vi till marieberg där de köpte presenter och lite sånt, sen
åkte vi till Willys och inhandlade lite saker till kalaset igår!

Kom sedan hem, träffade Jocke och några, pratade lite osv.  senare på kvällen så vart de
fullt ös! Ett par groggar, musik, massa folk och mycket snack! En riktigt trevlig stund tillsammans
med; Lena, Grzegorz, Mamma, Pappa, Tina, Josse, Tomas och såklart var ju Zera, Fernando och
Damion också där.

Nu har alla gått hem, så pappa kokade lite ägg så vi har precis käkat lite. Nu är mamma jätte trött
syns det och jag börjar bli trött och pappa också skulle jag tro.

Tyvärr blev det inge mer arbete på bloggdesignen idag, får bli imorgon kväll om jag inte
är allt för trött. Ska ju städa, blåsa ballonger å massa annat innan kalaset och sedan även
hinna fotografera Lena som ställt upp som modell för mitt skolarbete. Tack♥

Lägger även upp en del bilder från senaste dagarna så fort ja får tid! :)

G-O-D-N-A-T-T


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Låter som kvällen vart riktigt bra =)

2011-09-17 @ 18:57:02
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback