♥ Minut efter minut.. ♥

Hej på er! ♥

Först måste jag ta och berätta, att jag börjar må bättre igen.
Tack vare allt stöd jag fått, dom som vet att ja mår/mått dåligt, dom
försöker alltid få mig att le, skratta och bara tänka på annat, vilket jag är otroligt glad över.
Det finns inte så sjukt många som ja verkligen verkligen litar på. Ska inte
nämna några efternamn men jag tror ni vet vilka ni är när ni ser förnamnen osv.!:
Lena.L, Tina.W, Jenny.L, Mattias.G, Kim.A, Thomas.F, Dennis.R, Christoffer.A, Ellie.L, Malin.B  m.fl.!
Som ni ser är det några och det är jag otroligt glad över!


Förhoppningsvis kommer skolan gå bättre.. nu håller jag bara tummarna för praktikplats!


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Litar lika mycket på dig sis <3

och jag hjälper till att hålla tummarna för fullt =)

2011-09-21 @ 14:59:56
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback