♥ Ny vecka, nya försök att ta sig upp... ♥

Godmorgon på er♥

Som ni märkt har jag inte vart så aktiv i bloggen, har heller inte gjort så jätte mycket mer på nya bloggdesignen, har helt enkelt inte orkat.

Jag mår inte bra, och kommer troligen må såhär ett tag. Jag försöker ta mig upp till toppen igen, jag försöker att inte fastna nere på botten för länge. Jag vet inte riktigt vad man ska säga.

Man måste ta ett steg i taget, för att ta sig dit man vill.

Jag vill tacka mina underbara vänner, och min underbara familj som alltid ställer upp, i vått och torrt.

Det finns två vänner, som fanns där igår för mig när jag behövde prata ut, Linn Westin och Simon Eklund. Tack så sjukt mycket för erat stöd och era råd, det behövdes verkligen! TUSEN TACK♥


Nu ska jag dra iväg till bussen så man kommer till skolan.
Måste få klart arbetet idag för ska redovisa.. men de går nog snabbt att få ihop.

KRAM, Foto Sessan

Kommentarer
Postat av: ♥ FLATAN MED KAMERA OCH MÅTTBAND

Jag bryr mig inte om huruvida du är aktiv i bloggen eller inte, du vet dina begränsningar och du behöver tänka på dig själv - inte oss bloggläsare.

Att steg för steg ta sig uppåt är ett bra sätt att lära sig komma vidare i livet och du vet att jag alltid är tillgänglig, bara hojta till om det behövs.

Hoppas att livet rättar till sig för dig, fina du. ♥ puss!



Svar: Jag har tänkt att slänga upp receptet på de chokladmuffins jag alltid gör, sen passar choklad och apelsin så himla bra tillsammans. (:

Haha jaaa eller hur, men det är för att vi är apor. 8) Sofie är min lillasyster om du undrar, höhö.

Buster är av rasen Flatcoated Retriever, superfin grabb det där. ♥

2011-09-19 @ 10:26:38
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: Jenny (syster)

Jag hoppas att du snart mår bättre det är aldrig kul att höra att sina syskon mår dåligt av någon anledning <3

2011-09-19 @ 15:52:55
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback