♥ Träningsverk!? ♥

Hej på er mina älskade läsare!

Sitter just nu i vardagsrummet med far och tittar på tv, eller ja, han tittar haha.
Men seriöst, jag har typ träningsverg i nacke och hals! Hur är detta möjligt !?! uhh! 

Menmen! Hade en riktigt kul dag igår. :) Håller på att lägga in bilderna i datorn så ja kan
redigera ett par och lägga upp här :)

JUSTE! Sen har jag ju lovat er en sneakpeak på nya designen, den ska ni också få se idag! :D

Så nu har jag lite att göra idag!  Klockan 16.00 ska jag dessutom vara hos Grzegorz och
passa Damion lite tills Lena kommer hem :)


KRAM, Foto Sessan♥



Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Träningsvärk i nacke och hals...mmm...Ja nacken vet jag att man kan få i men halsen =S aldrig har jag haft det i alla fall ;)

ser fram i mot att se lite bilder.

och krama Damion från moster Jenny <3

2011-09-11 @ 16:03:11
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: ♥ MIN KAMP MOT VIKTEN

Du skriver likt en författare i din blogg, din storuppdaterare! (;



Svar: Nej, du är mycket finare än mig. >.<

Det verkar inte som om jag är värd det antalet unika besök, eftersom jag knappt varit i närheten av det. (;

Och jag har visst råkat ut för höstens första förkylning. WIII.

Åh ja, jag vet. Justin Bieber suger. Det är tack vare Sofia som jag pumpar honom... ):



- Tack för alla dina fina kommentarer, sötnos. Jag uppskattar dem verkligen ♥

2011-09-11 @ 17:37:50
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback