♥ Trevlig dag i sthlm ! ♥

Godkväll alla vänner!♥

Har nyligen kommit hem från stockholm igen. Har haft en suverän dag med otroligt mycket skratt!! :)

Först åkte vi bussen nån timma innan vi stannade på en rastplats där jimmy och isabell hade tagit med sig mackor och festis till hela högen, så vi åt lite frukost!
Under bussresan till rastplatsen blev det till många skratt och även en hel del misstolk.

Påväg vidare till stockholm sen blev det något otroligt mycket skratt, en hel del bilder och massvis med misstolkningar!
"Hade jag fått en ruta, så hade jag sugit på den, och det är så otroligt gott med mjölk!" - Malin
"hahahah WHAT?!!?! Det lät ju bra! Du hade sugit på den, och den är god med.. mjölk.. = vitt... hmm" - Jessica (jag)


Ska nog inte gå in på mer misstolkningar under bussresn ! :)


Iallafall, sen kom vi fram till fryshuset i stockholm där vi gick runt och titta lite och sen fick vi komma ner till en danslärare och så dansade vi Zuuuumba! hahaha. det gick en aning fort, hade vart roligare om man lärde sig rörelserna ordentligt och hade bättre kläder, men men! Kul ändå. :)

Sen fick vi lite fri tid innan vi åkte vidare, jag, Malin och Kristin gick ut och satte oss och sen blev de för varmt så vi gick in igen.

Iallafall så efter det åkte vi vidare till Grönan där vi fick stå ett tag innan det öppnade + att Jimmy skulle stå i kö för att hämta åkbanden och sånt. MEN sedan var vi äntligen inne! 

Det första jag, Malin och Kristin åkte, var Pop expressen aka "Grzegorz Karusell" (nästan)  HAHA :) otroligt roligt! Den åkte vi fyra gånger under dagen. Efter det åkte vi Twister tror jag, "nya" trä berg-o-dal banan, läskig men rolig!
Åkte sedan Kvasten - rolig, lite långsam men ändå inte, första biten läskig eftersom ja är höjdrädd och så åkte jag även Jetline två gånger under dagen, en gång med Malin och Isabell och sen en gång med malin. Köpte en nyckelring med bilden på oss, jag ser skräckslagen ut (är egentligen påväg att le och öppna ögonen hahah) Kan visa senare!

Köpte 3 munkar också! Mumma, en choklad tuttifrutti, en vanilj tutti frutti och en vanlig med socker. Åt upp hela choklad, halva socker och en tugga av vanilj, sedan  gav ja resten till min älskade kusin Lollo. hahah.

Ja finns mycket mer att berätta ! Men tycker det här får duga! :) Nu ska jag typ kasta av mig mina kläder och lägga mig under täcket och dööö .... hhaaha nej men, sova!
Tror jag. försöka iallafall, är helt slut och har ont i halsen, mår illa, har huvudvärk och ont i fötterna! :(
Iallafall så har jag haft en toppendag!

Bilder kommer imorgon !  :)


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Marina :)

sv: Hihi, då är de val bara lite finslipning innan jag blir en perfekt fotograf! ;)

2011-09-10 @ 21:31:43
URL: http://marresgrej.blogg.se/
Postat av: Jenny (syster)

Vad kul att du haft roligt =) jag ser fram i mot att se bilderna i morgon =)

2011-09-10 @ 21:44:27
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Josefin

Zumba is the shit, så att säga! ;)



Bra att ni hade roligt iaf!

2011-09-11 @ 11:14:40
URL: http://dynasty.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej okej :) Har du haft en bra helg nu då? :) Fått vila ut dig lite? :p Förresten, tittar du också på World Trade Center dokumentärerna idag? Kramar!

2011-09-11 @ 14:45:51
URL: http://Sannalitens.se


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback