♥ Trött! ♥

Godmorgon.♥

Jag är något extremt trött, orkar typ inte göra någonting.. Somnade nästan på bussen till
skolan och orkade knappt kliva ur sängen. Urk.

Får kämpa mig igenom dagen, ska hämta Damion när ja kommer hem.
Ska även försöka baka lite ikväll! Blir troligen några muffins eller så, och så
gör ja en tårta imorgon! :))

Nu ska jag försöka få lite arbete gjort, men ska nog sätta mig i ett grupprum för jag har en
helvetes huvudvärk, fortfarande! den har inte gått över sen igår!! :((


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Vet hur det känns.. det är inte kul när man har ont i huvudet så länge =( kramar

Hoppas att du snart blir bättre igen. <3



svar: Tack så mycket sis jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv =D

2011-09-22 @ 13:41:34
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback