Lista.. bara för jag har tråkigt!

105 frågor om mig!

1. är du kär?
Ja ^^
2. har du snusat?
Nope
3. har du fimpat en cigg på nån annan?

4. har du legat i sängen brevid en kille?
Jajamensan
5. har du blivit dumpad?
Jao de har hänt.
6. har du blivit slagen allvarligt?
Kan ha hänt.
7. tar du droger?
Aldrig.
9. har du pussat en tjej?
Ja det har jag faktiskt gjort x)
10. hatar du någon?
Mjo kan man väl säga.
11. älskar du någon?
Älskar min Daniel mer än något annat<3 Men även familjen och några vänner:)
12. har några av dina vänner svikit dig?
Ja tyvärr.
13. har du djur?
Inte längre :/
14. har du legat brevid en tjej i sängen?
Japp
15. hatar du dig själv?
Kan hända ibland.
16. gillar du orange?
Ibland.
17. är du lång?
163cm
18. har du nån sjukdom?
Nope
19. har du skämt ut dej för den du gillar? Det må hända xD
20. har du en gris?
Nej? xD
21. har du en plattång?
japp men vet ej var O_o
22. har du en bror?
Inte riktiga.
23. har du sjukt bra humor?
HAHA min humor är bäst!
24. är du brunett?
Naturligt blond egentligen, men nu svarthårig.
25. gillar du att stå i duschen flera timmar?
Så länge har ja aldrig stått men en timme har jag stått, skönt!
26. tycker du om hästar?
Jadå :D
27.har du skilda föräldrar?
Nej
29. har du gått på simskola?
Ja.
30. har du sagt bög till en kille?
Jao..
31. har du sagt fitta till en tjej?
Naj.
32. har du fuskat?
Var?
33. har du en teve på ditt rum?
Nej..
34. har du lunar?
Nej
35 har du msn? Ja.
36. har du en syster? Japp, 4 om jag ska vara helt ärlig:)
37. har du bruna ögon?
Nej
38. gillar du att fota?
Nä verkligen inte....  JOO brinner för de <3
39. har du sett dig själv brinna?
Nje
40. hjälper du dina vänner?
Mer än jag hjälper mig själv :P
41. gillar du tacos?
Vem gör inte?
42. tycker du att du är söt?
Ja jag är så söööt! nä de tycker jag inte :P
43. har du dansat?
Ja vem har ej?
44. har du spelat fotboll?
Japp
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet?
Ja ibland.
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får?
Nej :s
47. har du ätit sniglar?
Nee xD
48. äger du en locktång? Naj
49. gillar du att tugga tuggummi? Joo
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll?
Oftast!
51. gillar du kläder? Ja jag vill inte gå naken! ;)
52. hatar du falska vänner? Jaa!
53. gillar du räkna att matte?
blööö
54. älskar du någon nu?
Ja <3
55. Har du gråtit inför en vän? Ja
56. kan du sjunga?
Ja men inte bra xD
57. Har du sett nån dö? Nej
58. säger du vad du vill? Ja oftast
59. Är du stor?
öh..
60. vad är ditt hela namn? Jessica Helen Louise Widh
61. kan du tala spanska? yo hablo espanol
62. är du kortare än 1.60?
nej
63. älskar du sommaren?
Jaaaa! :DD
64. älskar du vintern?
Ibland..
65. har du mer än 6 par skor?
Nje...
66. brukar du sjunga när du är i duschen?
Ibland..
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster?
Ja X)
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? Nu har jag!
69. gillar du att städa? Ibland ;D
70. gillar du att sova länge? Jooo x)
71. har du vart med om en olycka? naj
72. är du förvirrad? ja hela tiden!
73. har du mer än 6 par byxor? Jo..
74. har du förlorat en vän? Mjo..
75. gillar du att shoppa?
Alltid! :D
76. har du varit i paris? naj men vill dit.
77. gillar du ormar? Jaoo
78. klarar du dej själv? absolut:)
79. har du lagat mat? Jodå. :)
80. är du klantig?
Jo kan hända
81. har du foppatoffler? ja
82. har du mer än 20 låtar på din data?
spotify, youtube, grooveshark..
83. sminkar du dej innan skolan?
väldigt sällan
84. har du träffat en kändis? Japp!
85. har du mer än 7 par nagellack? Jag vet inte tror det.
86. har du busringt?
ja
87. har du skällt på din bror?
Jag har ingen bror?
88. har du en vän som skiter i dig?
nej tror ja ej
89. har du velat göra saker men vågar inte?
Japp
90. sover du med nått gosedjur? Nej :P
91. har du åkt nånstans utan att du får? minns inte :P
92. vill du bara bort ibland? Ja!
93. har du tältat? Jaa :D
94. har du bränt dig? Jo..
95. har du lekt med levande ljus?
Jao xD
96. har du lekt anden i glaset? Nej
97. skäms du ibland?
Ja:P
98. bor du i skåne? Nää
99. gillar du hip hop/rap musik? Jao
100. är du på sista frågan nu? Det borde väl ni veta.
101. är du singel? Nope:) lyckligt upptagen med min underbaraste Daniel <3
102. har du flygt flygplan nån gång? Jao, till mallorca
103. har du kul just nu?
104. är du blyg? Jao ibland.
105. har du varit ärlig på alla frågor? Ja :P

Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

tack snälla :)

2012-04-20 @ 18:32:28
URL: http://hkansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback