Påväg mot friskare världar!

Hej på er!

Äntligen är jag frisk - eller ja, snart eller nä nu ljög jag igen, lika bra att erkänna att jag aldrig
blir riktigt frisk *fniss* ;)

Tja vad har hänt idag? Ställde klockan på runt 11, men vaknade två eller tre gånger innan det men gick iallafall upp, drack lite yoghurt och kollade på tv innan jag avrundade lite med att städa lite i rummet, fixade lite i köket och tvättade en maskin! 
Efter det var det snart dags för lunch vilket fick bli plättar som jag av lathet köpte på ica och värmde på. Snabbt, enkelt och gott.  Menar jag har i nästan två dagar inte kunnat äta/dricka så mycket mer än vatten, proviva, actimel och activia.

Känns verkligen bra att börja bli frisk igen! Dock har jag haft mensvärk hela dagen, inte orkat göra något åt det men efter middagen sa mamma åt mig att ta två ipren så då gjorde jag det.

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback