Tack.

Vill bara uppdatera lite och berätta att jag lever och mår bra.
Det finns några speciella personer att tacka för det och ni vet vilka ni är.
Så tack, för att ni finns, ni är bäst, seriöst - ni är underbara och jag står i skuld till er.

Har varit hos Tina sen 30 Juli - dvs. var hemma i ca 10 dagar innan jag hemifrån igen. Vet inte alls hur länge jag blir här, men troligen till tidigast 17e då vi ska ut och dansa till Arvingarna då! :)

Har även hållt på att söka lite jobb här och var så håller tummarna och fortsätter sökandet.

Men ja, skriver kanske lite senare. En sak vet jag iallafall, kommer snart byta blogg - igen, för att börja om. Då kommer även - så fort jag orkar, en ny bloggdesign.

Tack ännu en gång till de personer som funnits för mig och fortfarande finns för mig, sen det som hände, hände.

Ha de bra så hörs vi snart igen, Kram.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, Arvingarna - nostalgin på dom alltså ;)

Svar: Ja dom är bra:)
Jessica Jessie Widh

2012-08-15 @ 21:26:45
URL: http://dynasty.blogg.se
Postat av: syster

Hej syster hoppas att allt är bra med dig =) längtar tills du kommer hem igen och vi kan träffas igen <3 Har börjat skriva i bloggen igen ;) kram saknar dig puss

Svar: Hej syster, jodå allt är toppen! :) Mår rysligt bra och är lycklig hihi. Ja längtar också till vi kan träffas, saknar dig <3Puss & Kram, Jessie
Jessica

2012-08-19 @ 16:55:08
URL: http://jennytsf.blogg.se
Postat av: LINNPLINN

SV:
Tack fina du :* Jag är själv väldigt förtjust i bilden!

2012-08-21 @ 15:06:33
URL: http://superlinn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback