Älskar när bussen åker.

Det blev en seg morgon, men ändå hyffsat pigg.. har aningens ont i vänster axel.. urk :s Menmen.. kan vara en biverkning efter sprutan i guess - får ta de lugnt helt enkelt.

Iallafalls å när jag gick ut - samma tid som jag brukar.. så såg jag bussen åka iväg. Åh vad förbannad jag vart.. är den inte försenad är den antingen lite tidigare - och åker tidigare eller prick halv.

Menmen.. tur att jag bor såpass nära busshållplatsen så gick hem, och bloggar lite nu men ska snart gå för min buss som jag ska med går 8'10 då är jag framme ca 8'50 så kommer inte så jätte mycket försent.

Jaja, nu ska jag inte babbla så mycket mer..  blir en lång dag för mig, slutar 16'30 idag.. men ja.. vi hörs! Pusshej.

Kommentarer
Postat av: annie

Fin blogg! :D Har du några tips å¨vad man kan blogga om? :D

2012-02-01 @ 10:55:19
URL: http://annieelise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback