Ännu en måndag som börjar dras mot sitt slut.

Sov hos Jenny till idag, sen skulle hon med my till tandläkaren i örebro - skulle följt med men var tvungen att gå till umo och hann därmed inte följa med dom. 

Fick två nya tider när jag var på UMO, en till en läkare imorgon för min mage sen en på onsdag till henne för att kolla upp vad jag ska börja ha för preventilmedel eftersom jag inte mått bra av neovletta eller alternova.
Tja.. mer än så skriver jag inte här då jag inte vill att mer än de närmsta får reda på det - men jag berättar imorgon hur det gick hos läkaren! :)

Har kollat klart på två första säsongerna av the vampire diaries samt första 3 avsnitten på säsong 3 och jag är förälskad.. gah har sett ETT avsnitt i början när serien kom ut, men kom inte ihåg så mycket, shit alltså! Kärlek till den.
Ian Somerhalder, he's miiiiine! Screw all the other...som alex pettyfer, johnny depp, taylor lautner, shane west osv. visst dom är snygga, men Ian Somerhalder har helt klart vunnit över alla dom! ÄLSKAAAA<3

Vad kan jag säga? Designen börjar bli klar, jag har fixat lite med kommentarsfältet idag. :) 

Nu ska ja dricka te, skriva lite med min älskling som på någotvis älskar att jävlas med mig... och så kolla på en film om jag kan bestämma mig för vilken.. och sen sova!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra den nya sidan är, Enklare för mej "som är lite trög" att förstå.

Undrar var detta udda filmintresse kommer från. Inte mej allafall hahaha

Kram och Natti natti

2012-02-20 @ 23:54:50
Postat av: syster

hejsan gumman jag hoppas att allt går bra för dig i dag skicka ett sms när du är klar så ringer jag upp dig så fort jag är klar. kram

2012-02-21 @ 08:15:59
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Bezzie & Dellz - Två liv, en blogg ♥

Kikar in och önskar dig en bra dag! ♥



/ Dellz

2012-02-21 @ 11:39:27
URL: http://bezzieochdellz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback