Barnvakt och film.

Sitter hemma just nu och ska precis kolla på Smurfarna med damion. Lena och mamma skulle till Aneta då Joanna är där ochs ka klippa mamma. Så Damion fick vara här sålänge eftersom han är lite hostig.

Ja nej.. nu ska ja dricka te och kolla på film. Ska få hjälp av mamma med ett par uppgifter ja har i samhäll A sen så förhoppningsvis blir jag klar med iallafall 2-5 uppgifter idag som ja kan lämna in..

Har otroligt ont i magen men ja.. vi vet vad de kan vara för fel och ja. Får se hur de går.

Nu ska ja se på Smurfarna med Damion.


En för alla, alla för smurf! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Den vill jag se :)

2012-02-08 @ 17:24:44
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: william

vill se den:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Lonely & Scared" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-09 @ 16:26:24
URL: http://funnyones.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback