Bra/dålig dag - men hemma igen iallafall!

Hej på er alla!

Som ni vet så har jag varit hos min älskling i helgen och därför inte uppdaterat bloggen någonting. Har kunnat uppdatera men jag orkade inte haha.

Och ja.. efter mycket om och men så är jag hemma i den lilla skithålan igen.

Åkte bil ner med Lena, Grzegorz och Damion - tack än en gång för skjutsen ner!<3 Iallafall så var vi där typ.. runt 19 nånting tror jag sen åkte Lena m. familjen hem igen och jag blev ju såklart kvar hos min älskling.

I lördags var vi bla. ut och fotograferade, eller ja, skulle fotografera, och jag vet inte riktigt varför men jag fotade seriöst nästan ingenting - inte överhuvudtaget i helgen, vet inte riktigt varför, brukar ju fotografera hur mycket som helst.

Blev ett par bilder när vi var ut och fotade så lägger väl upp ett par senare iallafall.

Sen så var det väldans mys att få ligga och bli omfamnad av älskling om nätterna och det saknar jag redan nu. Saknar honom massor redan.


Denna dag har varit otursdag seriöst.. skulle åka med 13'27 tåget från hultsfred men det missade jag.. om det nu inte var inställt som nästan alla andra tåg vill säga..  Så åkte hem till dom igen och så då prata jag med mina älskade föräldrar och dom fixade om en biljett så fick ta 17'34 tåget från hultsfred istället så då åkte vi efter en stund till målilla eller något för att hämta ut biljetterna och sen hem till dom igen, åt mat och pratade en stund innan det var dags att åka till hultsfred igen - denna gång hann jag med tåget.

Och faktiskt så lyckades ja hinna med tåget i nässjö till mjölby också - vilket jag är glad över, fick faktiskt stå och vänta en stund på det tåget.
Väl i nässjö så stod örebro tåget redan på perongen så var bara att gå på tåget och så stod tåget där i ca 20-25 minuter innan vi åkte..

Sen hämtade Lena & Grzegorz mig i örebro, tack <3  Och nu är jag hemma och ska straxt hoppa i säng!


Tja.. har inte så mycket mer att säga nu.. praktik imorgon såå.. godnatt med er!<3

Kommentarer
Postat av: syster

Vad tråkigt att du har ont det är ju inte riktigt bra =(....Det positiva om du är hemma i dag är ju att vi hinner ses en sväng innan vi åker igen =D

Hoppas du snart mår bättre igen =D



kram

2012-02-06 @ 08:03:01
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback