En helg i storå.

Hej på er!

I lördags så åkte jag till min älskade syster i storå, hon hade en "överraskning" till mig och sa för någon vecka sen att om jag hade något planerat då, så fick jag ställa in det! haha. Iallafall så var denna såkallade överraskningen ganska så förutsigbar och jag förstog sen hon berättade om det vad det skulle vara - men jag sa inget.
Den överraskningen var att min älskling var där! :) Så oavsett hur förutsigbar det var så är jag väldigt glad att jag fick träffa honom.

lördagskvällen så gjorde vi inte så mycket, vi satt mest och snackade och hade trevligt. Fast ja.. jag och Jenny fick fnatt tror jag hahaha.. vi satt och kollade på sing a long, stod upp i soffan och dansade, hoppade och sjöng med så mycket vi kunde hahaha...

Igår så gick jag, Daniel, Jenny med varsin kamera haha.. och ja, alla 3 ungar var ju också med såklart. Det blev nästan 200 bilder ungefär och x-antal lägger jag upp senare på bloggen. Det var iallafall skönt - bra väder osv.
Sedan gick vi hemmåt igen - eller ja, vi hamnade på coop först där vi mötte Marcus och sen åkte han, My och Katja bil hem, vi andra gick.
Runt 13.30-14'00 nånting så kom mamma, pappa och farmor dit för att fira Marcus som blev 28 i lördags.
Så det var full fart nästan hela dagen - haha, och när mamma och de åkte så åkte Johnny med.

När kvällen kom så spelade jag, Jenny, Marcus och Daniel UNO.. och jag har konstanterat att det inte går bra i uno för mig längre.. men brukar man inte säga "den som har otur i spel, har tur i kärlek" ? ;)
Jag förlorade båda gångerna.. - fast det bästa var att klockan 20'00 så började så ska det låta som jag och Jenny ville se, och jag behövde bara 26 poäng för att få 501 poäng = spelet slut då vi körde till 500. Men mellan 20'00 - 20'15 så var vi på samma runda, jag gjorde allt för att försöka behålla så mycket kort som möjligt och så höga poäng som möjligt .. men Marcus och Daniel gjorde ALLT för att jag skulle gå ut eller bli av med så mycket kort som möjligt . . .  Jag och Jenny gjorde allt för att försöka få jenny, marcus eller daniel att gå ut, och tillslut lyckades jenny gå ut så då sprang vi in till vardagsrummet för att kolla - dock blev vi besvikna då dom varken sjöng de låtar vi tyckte passade och inte några vi direkt kunde.. :S men jaja! X) kul hade vi :D
Efter det så gick vi ner till våra älsklingar en sväng och sedan vart det upp och spela uno igen!

Men ja.. vi kollade även på S.W.A.T - fast vi kollade inte klart på hela men ändå! :)

Det bästa med helgen var nog att ja fick träffa min älskling, var underbart att få vara nära honom och sova intill honom om nätterna och vakna upp med honom brevid mig!<3<3

Idag hade jag iallafall praktik - fick dock sluta kl 11'00 :)) *wiie* så jag lyckades få min älskade Daniel att stanna några timmar extra så man fick träffa honom efter man slutat - innan han åkte hem.<3

Jag saknar dig redan älskling.. och älskar dig så otroligt mycket !<3


Ledsen för bara text - men ni får stå ut tills ja fixat designen...

Kommentarer
Postat av: jenny

Det var jätte kul i helgen =D

2012-02-27 @ 22:54:35
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hoppas du får en bra dag :)

2012-02-28 @ 13:42:36
URL: http://emiliaob.blogg.se/
Postat av: Erica

Sv: Oj, då! Krya på dig då! Ser fram emot att se designen!:)

2012-02-28 @ 16:49:42
URL: http://neverforgettosmile.blogg.se/
Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Hej där goding!:)

Nu är vinnaren av ett presentkort på 300 kronor vald, för att se om det var du kika in i bloggen. Missa inte heller min nya tävling om ett par jätte fina örhängen!

Kram på dig

2012-02-29 @ 12:33:19
URL: http://lillaelins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback