Hemma hos syster igen!

Hej på er igen!

Nu är jag hemma hos syster, riktigt trevligt måste jag säga! Har saknat att vara här.

Tågresan gick bra, fick vänta i lite mer än 1 timme på tåget till storå men ja, fick sällskap av en gammal vän också, fast han gick av i frövi.

Alltså jag trodde ja skulle bli tokig på tåget till örebro från falköping..
Det började med att jag skulle sätta mig på MIN plats - jag hade ju faktiskt platsbiljett
och så satt en tjej i typ kanske 30års åldern på min plats och jag sa snällt "hej, du, jag har platsen 56 som du sitter på.." (jag hade fönsterplats med bord)
Hon bara "amen du kan väl sätta dig brevid, det är ju inte så mycket folk"  -.- ÅÅH !
Och visst det var inte mycket folk, men irriterande! Så satte mig på andra sidan gången vid andra bordet vid fönstret istället.

Sen så är de massa barn som skriker och mamman till de ena barnen typ blir arg på dom när barnen säger att dom behöver gå på toa?!
Är hon dum i huvudet eller?

Och så en annan som jag tror är 2 styckan flickors mormor och hon skulle ge dom en varsin macka varav den lilla tjejen som är kanske 3-4 år, hon tog en tugga för att kolla om den var god - direkt ur handen på sin mormor
och då tappar dom den och tanten nästan slår/knuffar bort lilla tjejen mot bröstkorgen.. inte så jätte löst man såg att flickan fick lite ont och blev rädd/chockad/ledsen.. IDIOT! Så kan ni ju fan inte behandla en liten flicka?! Olyckor händer lätt och herregud, "lite smuts rensar magen", mackan nuddade knappt golvet utan på väskan! -.-


Helgen har iallafall varit bra, vi såg dock bara harry potter 1,2,3,4 och 5 tror jag det var. Men vi var och käka buffé på bambu i lördags och hade trevligt och så vart det hemma mys hos syrran då. Hade en trevlig helg, men blev nästan inga bilder
i helgen heller *suck* Menmen.. de bilder som blev kommer upp på bloggen snart.

Nu ska jag kolla runt lite på bloggar, se om ja hittar nå fler bilder på datorn att använda i headern på nya designen och sen ja.. jag ska ta de lugnt!

Ikväll ska jag och syster se på The boondock saints, första filmen då hon har en uppgift i skolan där hon ska berätta om filmen på engelska och visa en snutt av den.

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi snart igen! Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback