Nu te och mys.

Duschade för någon timma sen och sitter nu med min underbart mysiga filt som jag fick av min underbara syster tina på julafton♥ - och dricker te samt håller på med layouten till min nya bloggdesign.. men har världens beslutsångest om hur ja ska göra med kategorierna.. om ja ska ha de som jag har nu  alltså i 2 staplar, eller på lista eller något annat sätt.. gaah blir tokig på mig själv.

Menmen.. i slutändan blir det nog bra !

Har även packat klart allt, eller ja, jag ska straxt packa ner biljetten hem och mobil laddaren packar jag ner imorgon. Har ju dock mitt andra kamerabatteri som jag ska ladda- fast laddar det ena nu så laddar det andra under natten sen.

Kommer att sluta 11'30 ungefär imorgon så tar tåget hem så jag är hemma ca 12'14. Runt 14'00 åker jag ner till älskling *längtar*♥♥

Nej nu ska jag fortsätta med det jag gör - ska snart sova också..

Skriver lite mer imorgon :) Godnatt på er alla söta !

Kommentarer
Postat av: Thomas Falk

Svar: Jag köpte den ifrån 24.se nu när de är rea på den fram till den 5:e februari! :)

Saknar också våra små cam stunder där du gjorde bort dej! (A)

2012-02-03 @ 05:59:34
URL: http://underfalkensvingar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback