Tabletter och sen sova.

Nu mina damer och herrar.. nejmen.. Jag har inte mått så jätte bra idag - smärtan i magen kommer titt som tätt och natten till idag samt morgonen har varit hemsk! Haft så ont i magen att tårarna runnit och jag fått sura uppstötningar och bara vridit mig av smärta..

Ska ta två novaluzid nu och sen blir det sängen.. och hoppas på att man får lite sömn inatt..

aja! Har en överraskning som kanske tittar upp imorgonkväll eller så.. får se!


Saknar min älskling massor, längtar till sista helgen i mars då jag får träffa honom igen och ligga mot hans bröstkorg och i hans famn om nätterna.. kommer bli underbart!
Jag älskar dig Daniel <3

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas du fick sova lite mer i natt och att smärtan har avtagit lite Hoppas allt blir bra sanrt jag tycker inte om att se/höra att du mår dåligt/har ont =(



vad spännande undrar vad det kan vara ;)



Ja det ska bli sååå skönt att komma härifrån en stund och träffa alla där nere igen =D

2012-03-01 @ 10:00:04
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tack, roligt att höra! :)

2012-03-02 @ 00:43:16
URL: http://victoriarennerstahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback