Fototävling avslutad!

Fototävlingen med temat "Känsla" ska nu avslutas, det blev tyvärr bara 5 av mina vänner/släktingar som deltog, därför blev det ingen röstning bland läsarna utan ja valde själv ut.

Vinnaren är..... Johnny! Grattis :) Jag kontaktar dig snart med intervjun!

Jag har inte sett din blogg så mycket, du har bytit blogg hit och dit, men ska börja läsa den!
Så kan tyvärr inte säga så mycket om den.

Bilden nedan är den han deltog med och jag tycker den ger en kärleksfull, varm känsla från ett vackert ögonblick!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härlig bild med mycket kärlek :)

2012-01-17 @ 20:31:46
Postat av: IsaMarie

Gröt ät underskattat ja=) Tycker bara att de tar för lång tid att göra på morgonen:P



Grattis till Johnny:)

2012-01-17 @ 20:38:45
URL: http://isamarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback