Shopping på Ikea och godnatt.

Hejhopp i galopp! :)

Var ju iväg tidigare idag till Marieberg IKEA för att köpa ny säng, det slutade
med att till mig kom vi hem med:

Nya sängen
Ny byrå

Det jag köpte:
En Muffin plåt med 12 djupare samt lite smalare formar samt såna pappers/bullformar som hörde till
En diskborste som ska läggas i en låda där ja köper å lägger i lite grejor titt som tätt till jag ska flytta.
En te sil - oxå till lådan

Mamma å pappa köpte typ nå lock och stänkskydd för vår stekpanna, ett ljus, tre ramar, en data kudde
till mamma å lite annat.

Vi ska skruva ihop sängen i helgen å då kommer även bilder! :) hihi.


Just nu redigerar jag lite bilder men ska straxt hoppa i säng - så vi höres imorgon! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

ingen aning, de hittades övergivna i en bondgård :)

2012-01-25 @ 23:21:53
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Simon Glimholt

sv: Gör så! =) Nej jag går bara IT, men har hela tiden ångrat att jag inte valde it-media men tkr att det är lite dåligt att man ska göra sitt livs val när man är 15 år, för jag trodde inte att jag skulle våga satsa på fotografering eftersom det är en stenhård bransch men nu efter snart 3 år på JB så vet jag säkert att det kommer jag göra =) Så har fått göra det bästa av situvationen o välja massa mediakurser som jag har kunnat =)

2012-01-25 @ 23:31:21
URL: http://simonpixel.webblogg.se/
Postat av: Simon Glimholt

sv: Haha jo jag har inte lärt mig så mycket av mina lärare heller, jag är självlärd men sen går jag ju inte media heller så har bara några få medialärare men även de har jag lärt mer än vad de har lärt mig i många fall. =)

2012-01-25 @ 23:52:35
URL: http://simonpixel.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback