Lite uppdatering + bloggdesign info!

Godkväll sötnosar.

Tja.. ni vet ju hur min dag började.. dock blev det inget ut och cykla + fota hästar efter
lunch då det började regna.. Så fick sitta inne och plugga lite osv.

Har nu äntligen redigerat klart bilderna från i lördags, nu är det bara de från i söndags och
måndags kvar.. sen har ja ju även några fler datum från tidigare jag inte är klar med men iallafall..

BLOGGDESIGN!!
Jag har även funderingar på att göra en ny bloggdesign.. har ett flertal idéer i huvudet samt inspirationskällor
men vet inte om jag ska göra en ny till mig själv, göra en/fler att sälja via "auktion" eller tillsalu för fast pris
eller ge bort till en vän eller vad jag ska göra..

Är du sugen på att få din blogg omgjord men har inga idéer utan kan låta mig få fri hand?
Kommentera isåfall!

Är du nära vän/släkting - gör jag det gratis.
Känner jag dig inte, tar jag 150-350kr beroende på utseende. + xx kr för vissa extra grejor..

Kan även tänka mig göra headrar för 50-300kr och även där + xxkr för vissa extra grejs..

DU står för bilder.


Har du frågor? mejla dom till [email protected] eller kommentera inlägget! :)


KRAAM Jessica

Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

Absolut :)

Allt bra? :)

2012-03-29 @ 10:10:16
URL: http://hkansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback