Nu är den långa dagen snart slut..

Idag har det varit en lång dag och jag har gjort både det ena och det andra..

Har varit i skolan - insett att jag nästan är helt ifatt i Foto B och det känns så sjukt skönt.. har ett par bilder att lämna in(bara lämna in, de är klara för länge sen) och en uppgift att göra klart.
Sen fick jag godkänt på genus uppgiften och ska prata med henne om globaliserings uppgiften efter påsklovet och det känns så bra att det börjar gå bättre nu.
Även projektarbetet börjar gå bättre!- ska skriva om projektrapporten dock.. men projektplanen är typ klar och har gjort ett par kreativa saker som jag visade tidigare.. ska fixa loggbok bara sååå:)


Men ja.. efter skolan gjorde jag något jag inte borde gjort i guess.. dock tycker några av mina vänner det var bra gjort att att det var rätt åt honom.. menmen..
Vad jag gjort tänker jag inte ta här det är lite väl .. "privat" - nejmen de jag inte känner behöver inget veta liksom.


Iallafall! När jag kom hem och hade ätit tog jag min kamera, kameraväska och gick ut för att möta Malin som gjorde mig sällskap en sväng runt lia vilket är ca 5-7 km ungefär. Skulle fotografera hästar och såg hästarna.. men när vi kom fram höll de på att ta in dom.. :( aja.. finns fler dagar!
Skönt med promenad iallafall.

Nu har jag även bytt ut lite bilder i en header åt Linajansson.blogg.se så ja :) Nu blir det snart sängen!

Imorgon kommer även min älskade kusin Linus hit! eller ja.. till min morbror men han bor bara 2 portar ifrån.. ska bli kul att träffa honom igen! :D

Godnatt säger jag nu!:)






Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad gör ni på foto B kursen? ;D eller är det något speciellt fokus område? ^^

Fina bilder!

2012-03-30 @ 10:40:47
URL: http://handlingar.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hade också en lång dag igår..

2012-03-30 @ 12:05:05
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha nä, jag menade ju inlägget såklart :D

2012-03-30 @ 12:05:23
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

huset nere till vänster! kär!

2012-03-30 @ 20:54:45
Postat av: Malin Aurora

Åh vilka härliga vårbilder!

2012-04-03 @ 12:44:29
URL: http://vildblommor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback