Årets första och andra dopp!

Hej på er, vet att jag inte uppdaterar så ofta, men har inte någon direkt ork eller lust
för det just nu, så därför bloggar jag när jag har lust.

Igår var jag och tog årets första dopp, det var 20 grader i vattnet så faktiskt skönt!
Idag var jag och malin iväg igen, fast vi hoppade i från bryggan sen upp och la oss på bryggan direkt efter och solade. Tills ett gäng ungdomar som går i 6-7an kom och börja hoppa i osv. då hoppade vi i vattnet och simmade bort mot stranden och gick upp och solade på stranden istället, där låg vi i ca 2,5 timmar så nu bränner de ganska fint på magen, benen, armarna och speciellt ansiktet! Det roliga är att vi låg mestadels på mage å solade ryggen, men det är framsidan som är bränd.. hm.. menmen, är iallafall lite brunare - syntes mer förrut, nu har själva brännan - det röda  börjat dyka upp, menmen, överlever!

Efter det drog vi till tempo och köpte mjukglass, sen hem till mig, gick ut efter en stund och spelade kort i gräset på en filt och hade trevligt:)

men nu ska jag äta glass och ta de lugnt! kanske lägga is på kroppen.... ehehhehe ;)

ha de gött så hörs vi nästa gång!


Kommentarer
Postat av: MOAA

fin blogg :D

2012-05-26 @ 23:01:49
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: Ida

Låter som en härlig sommardag :-)

Sv: Tack så mycket! :-D

2012-05-27 @ 20:15:41
URL: http://guldkanter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback